Każda przesyłka zostanie starannie zapakowana, tak by nie uszkodziła się w transporcie, jednak jeśli nadarzą się problemy ze strony przewoźnika prosimy o:

* w przypadku odbierania paczki przy Paczkomacie jeśli paczka jest zewnętrznie uszkodzona prosimy o nieodbieranie przesyłki oraz zaznaczenie na monitorze Paczkomatu uszkodzenie przesyłki.
   Jeżeli przesyłka jest wewnętrznie uszkodzona prosimy o udanie się do siedziby InPost oraz zgłoszenie tego faktu, a następnie proszę skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego, po otrzymaniu            zgłoszenia niezwłocznie ponownie wyślemy towar.

* w przypadku odbierania przesyłki od kuriera jeśli przesyłka jest zewnętrznie uszkodzona proszę o wypełnienie "protokołu szkody" w obecności kuriera, a następnie skorzystanie z formularza  reklamacyjnego.

Wasze zakupy mogą zostać opłacone zarówno przedpłatą na nasze konto (przelew tradycyjny lub przelew ekspresowy PayU) jak i wysłane za pobraniem (płatne przy odbiorze).
Dzięki naszym standardom pracy, każda paczka wyjdzie od nas nienagannie spakowana i nadana najpóźniej następnego dnia roboczego.

Koszt wysyłki paczki zależy od wybranej formy wysyłki, rodzaju płatności oraz od wagi paczki (licząc wagę paczki należy uwzględnić wagę opakowania!).

Uwaga! Podanie niewłaściwego adresu może spowodować, że przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, a klient zostanie obciążony kosztami dodatkowego transportu.
Zalecamy upewnienie się, czy podany adres dostawy jest prawidłowy, bo po przetworzeniu zamówienia, nie ma możliwość zmiany adresu dostawy!

Jeśli chcesz skorzystać z wysyłki zagranicznej prosimy najpierw o kontakt w celu ustalenia sposobu i kosztu transportu.
Pamiętaj! Wysyłka za granicę realizowana jest tylko po zapłacie z góry.