Zwroty

1. Drogi kliencie jeśli rozmyśliłeś się lub z jakiś przyczyn zakupiony suplement nie spełnia Twoich wymagań to możesz go nam odesłać w terminie 14 dni. Pamiętaj proszę, że zwrócić można tylko fabrycznie zamknięty suplement.
2. Zakupiony towar odsyłasz na swój koszt, a o sposobie odesłania decydujesz Ty sam, jednak prosimy o zabezpieczenie paczki by nie uległa zniszczeniu podczas transportu. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane przez nasz sklep.
3. Do paczki załącz wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz zwrotów i wymian, który możesz pobrać TUTAJ. Możesz też wysłać do nas formularz drogą elektroniczną na adres: biuro@onlyforwomen.pl.
4. W ciągu maksymalnie 14 dni zwrócimy ci pieniądze na konto podane przez Ciebie w formularzu, jednak dołożymy wszelkich starań by zwrot pieniędzy były realizowany jak najszybciej (z reguły potrzebujemy na to tylko kilka dni).

Reklamacje

Drogi kliencie, wszystkie towary w sklepie onlyforwomen.pl są objęte są gwarancją. Jeśli zdarzy się że otrzymałeś wadliwy towar przy odbiorze to zgłoś ten fakt do przewoźnika lub w paczkomacie, a następnie skontaktuj się mailowo/telefonicznie z naszą obsługą.
Jeżeli będziesz reklamował towar to nie zapomnij do przesyłki dołączyć wydrukowany, wypełniony oraz podpisany formularz reklamacyjny, który możesz pobrać TUTAJ.
Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy Klientowi koszty transportu towaru odsyłanego wg. stawek poczty polskiej. W tym celu po otrzymaniu od nas o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Klient powinien podać nam swój numer konta bankowego.